Forum www.intellakar.fora.pl Strona Główna www.intellakar.fora.pl
Jest to forum counter strike
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PRZYDATNE SKRYPTY !!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.intellakar.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ziolo
Administrator



Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:53, 21 Cze 2008    Temat postu: PRZYDATNE SKRYPTY !!

Tym poście dowiecie się wielu bardzo przydatnych skryptow:

Chodzenie na kucaka bez trzymania przycisku:

Kod:
alias "duckSTART" "+duck; bind CTRL duckSTOP"
alias "duckSTOP" "-duck; bind CTRL duckSTART"
bind "tu wpisz klawisz" "duckSTART"



Zmiana celownika z dynamicznego na niedynamiczny i odwrotnie

Kod:
alias dcr "dcr1"
alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
bind "tu wpisz klawisz" "dcr"



Wszystkie bronie w prawej ręce, a noż w lewej

Kod:
bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"
bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "4" "slot4; cl_righthand 1"
bind "5" "slot5; cl_righthand 1"
bind "6" "slot6; cl_righthand 1"
bind "7" "slot7; cl_righthand 1"
bind "8" "slot8; cl_righthand 1"
bind "9" "slot9; cl_righthand 1"



Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza:

Kod:
alias voiceON "+voicerecord; bind tu wpisz klawisz voiceOFF"
alias voiceOFF "-voicerecord; bind tu wpisz klawisz voiceON"
bind "tu wpisz klawisz" "voiceON"



Zrobienie screena z gry bez napisów, radaru itp.:

Kod:
alias takesnap ".cs_on; wait; wait; snapshot;
.cs_off; wait; wait; developer 1; echo Screenshot Complete; developer 0"
alias .cs_on "clear; hud_draw 0;
cl_observercrosshair 0; crosshair 0;
r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0"
alias .cs_off "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1;
crosshair 1; r_drawviewmodel 1; drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"


bind "tu wpisz klawisz" "takesnap"

Gdy ty przeładowujesz magazynek twoja drużyna dostaje informacje o przeładowaniu:

Kod:
alias reload "+reload; say_team Przeladowuje magazynek osłaniac mnie"
bind "r (albo inny klawisz którym robicie Reload)" "reload"


Gdy ty robrajasz bombe twoja drużyna jest o tym informowana:

Kod:
alias +def "+use; coverme; say_team Osłaniac mie rozbrajam bombe"
alias -def "-use"


bind "tu wpisz klawisz" "+def"

Gdy ty podkładasz bombe twoja drużyna jest o tym informowana:

Kod:
alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme;
say_team Cover me I'm planting the bomb"
alias -c4 "-duck; -attack"


bind "tu wpisz klawisz" "+c4"

Kolor celownika zmienia się gdy ty strzelasz:

Kod:
alias +kolor "+attack; wait; adjust_crosshair"
alias -kolor "-attack; wait; adjust_crosshair"


bind "MOUSE1" "+kolor"

Zwiększanie, zmniejszanie glosności dwoma klawiszami:

Kod:
alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9"
alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX ; developer 0"


Kod:
alias "volup" "vol2"
alias "voldown" "vol0"
alias "mute" "vol0"


bind "tu wpisz klawisz" "volup"
bind "tu wpisz klawisz (INNY !! )" "voldown"

Zmiana widoku ręki z lewej na prawą jednym klawiszem

[list=]Kod:
alias prawa "cl_righthand 1; bind tu wpisz klawisz lewa"
alias lewa "cl_righthand 0; bind tu wpisz klawisz prawa"
bind "tu wpisz klawisz" "prawa[/list]"


(bardzo fajowy skrypcik....Sądze że przydaje się znacznie do grania podczas odpowiednich taktyk , kiedy wiemy gdzie mamy stać, wtedy mozeby sobie "zwiększyć , zmiejszyć" kąt strzelania... Sprawdzcie sami !! )


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rambo




Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:04, 23 Cze 2008    Temat postu:

nie gram w CS:S ale mysle ze jest super

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bobik325




Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Bełchatowa niedaleko Paryża

PostWysłany: Pon 14:54, 23 Cze 2008    Temat postu:

ja gram CS:S Very Happy i moim zdaniem jest to najlepsza wersja csa. a z tych rzeczy zawsze korzystam więc dzienx xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Squad
Administrator



Dołączył: 20 Cze 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 17:22, 23 Cze 2008    Temat postu:

tak CS:S jest zrobiona na nowym silniku graficznym Source (stąd nazwa CS Source Very Happy) to jest najlepsza wersja CS bo najnowsza chociaz wielu twierdzi ze 1.6 ma swoje walory nie do przebicia ja takze tak twierdze

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Squad dnia Pon 17:23, 23 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.intellakar.fora.pl Strona Główna -> Dyskusje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin